1) Spojte se s námi
a) emailem: fanshop@hcverva.cz
b) telefonicky: +420 737 458 530
2) Dodání reklamovaného zboží
a) osobně do fanshopu na adrese S. K. Neumanna 1598, Litvínov
b) zaslat poštou s vyplněným reklamačním formulářem na adresu: Fanshop HC VERVA Litvínov, S. K. Neumanna 1598, Litvínov 436 01
Formulář pro reklamaci a vrácení zboží najdete ke stažení zde.
3) Řešení reklamace
- jakmile zboží obdržíme, zašleme jej dodavateli k posouzení vady/nedostatku reklamovaného produktu
- reklamace bude vyřízena během 30 dní
- budeme Vás kontaktovat, jakmile žádost o reklamaci bude vyřešena
- kdykoliv v průběhu reklamačního řízení nás můžete kontaktovat emailem nebo telefonicky s dotazy týkajících se stavu Vaší reklamace
4) Výsledek reklamace
a) reklamace uznána dodavatelem - bude Vám dodán nový produkt, pokud již není skladem obdržíte poukaz na nákup jiných produktů, nebo máte možnost vrácení peněz
b) reklamace neuznána dodavatelem - na základě analýzy došlo k vyhodnocení, že problém nenastal špatnou kvalitou nebo zpracováním výrobku, ale jeho nesprávným používáním - nemáte nárok na nový produkt a zaslaný výrobek Vám bude vrácen
c) opakovaná reklamace - pokud produkt reklamujete již potřetí, máte nárok na vrácení peněz